Pagina's

woensdag 28 januari 2015

Weer bellen; Cangoo Fietsenwinkel (35 euro)

Omdat ik veel gebruik maakte van mijn elektrische bakfiets, dacht ik enige tijd geleden dat het handig zou zijn om een extra accu te hebben, zodat ik verder kon fietsen in kortere tijd.

Ik fietste bijvoorbeeld naar mijn ouders en dan deed ik er 2 uur en een kwartier over, omdat ik erg zachtjes moest fietsen, anders was halverwege m'n accu leeg. Met een 2e accu zou ik halverwege kunnen wisselen en in ongeveer 1,5 uur erheen kunnen fietsen.

Daarbij wilde ik een extra lader, zodat ik beide accu's tegelijk zou kunnen opladen. Dat kost me dan 4 uur i.p.v. 8 uur.
De accu van Cangoo
Ik keek op internet en vond al snel de website van Cangoo. En daar zag ik het: De accu € 289,- Met wat doorscrollen kwam ik ook een acculader tegen à € 69,95. Ik dacht dat de accu wel een lader erbij zou hebben, maar
na contact met de klantenservice bleek dit niet het geval :(. Ongelofelijk, dus € 358,95 moest ik betalen. Pfft, dat vond ik nogal wat, dus ook nu vroeg ik om korting.
De acculader van Cangoo
En inderdaad, dat kreeg ik niet in 1 keer ;). Ik zei dat ik al bijna een jaar reclame fietste voor Cangoo, een kleine 1000 km op de teller had, positieve mond-tot-mond-reclame verzorgde en dat ik dus vond dat ik voor mijn 2e accu ('om zo dus nog meer te fietsen, omdat ik het gezond vind en goed voor het milieu') niet het volle pond hoefde te betalen.

Tadaa, het bekende 'ik ga het even overleggen' kwam door de telefoon en na even kwam meneer terug en vertelde me dat ik een kortingscode van 10% kon verwachten als ik even mijn mailadres doorgaf. Ik gaf het mailadres door en jawel, binnen enkele minuten had ik een kortingscode.

In nog geen 10 minuten € 35,- bespaard... Nog steeds ruim 200 euro in 't uur ;).

Tadááá ;)...
Het is echt leuk om van bellen een sport te maken en bij allerlei grotere uitgaven even te bellen met de vraag voor korting... Het levert niet altijd wat op, maar heel vaak wel...


Groetjes,
Adrianne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen