Pagina's

zaterdag 2 december 2017

Verrassing :)

Eerder deze week plaatste ik een blog over wasbare luiers. Gewoon, omdat ik zoooo fan ben. Niet ervoor gevraagd, niet gesponsord, gewoon uit mezelf. Ik had wel even gebeld of ik een korting voor jullie kon krijgen en of er een budget-pakket was (tsja, daar draait m'n blog natuurlijk om :)).

En kijk dan wat ik gisteren in de brievenbus vond:

Een wet and dry bag (2-in-1, dus je kunt zowel de schone als de vieze luiers erin meenemen. Een wens die ik al langer had. Ik gebruik nu gewoon een plastic tas, maar ik vond het onzin om 'zomaar' zo'n mooie tas met ritsen te kopen. En nu dus voor niets gekregen! 

Ook een heel mooi boekje over zindelijk worden. Leuk! Ik heb even snel doorgebladerd, want ik had erg veel te doen afgelopen dagen (vandaar even niet geblogd), maar ik ga het binnenkort zeker lezen, want het heeft zeker m'n interesse. 

Zoals Janine schreef dat het een grote besparing is als je kindje vroeg zindelijk is: Helemaal eens :)... 

Mocht je interesse hebben om het boek zelf aan te schaffen, dat kan via deze link: 'Zindelijk, nu al?'. De tas voor luiers kun je bestellen via deze link: TotsBots Wet and Dry Bag
Met dat ik dit schrijf bedenk ik dat het ook een superleuk kraamcadeautje is wanneer iemand wasbare luiers gaat gebruiken, maar dit nog niet heeft. Zelf zou ik het niet snel zomaar aanschaffen, maar als cadeautje kan ik het heel erg waarderen. 


Peter moest lachen om m'n enthousiasme toen ik de cadeaus showde... Ik kan daar echt heel erg van genieten. Gewoon zomaar iets in je brievenbus waar je mee verrast wordt, echt geweldig :)...

Hopelijk wordt iemand anders elders in het land ook komende week blij van een pakket dat ik stuurde voor de actie waar ik eerder over schreef.

En nog meer goed nieuws: Mijn lieve kanjer is gisteren geslaagd voor een pittig examen. Ik voel me dankbaar en apetrots... Mag ik natuurlijk van hem niet over schrijven, maar doe ik toch... Een training over Projectmanagement

Na de pittige week die achter ons ligt met een hoop drukte, veel bestellingen en stress, gaan we extra genieten van ons weekend! 

Vandaag gezellig met Gera op stap (op het moment dat deze blog online komt, zit ik al bijna in de auto)... Leuk, ik heb er zin in :)!

Geniet jij ook van onverwachtse cadeautjes of momenten? 
Een goed weekend allemaal!

12 opmerkingen:

  1. Fijn van die onverwachte kadootjes of momenten. Ik wordt er meestal heel dankbaar van.

    Fijn weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje jammer dat ik me een beetje te laat was me te verdiepen in wasbare luiers.
    Nu zijn ze uit de luiers gelukkig maar het had een hoop kunnen schelen in het budget

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb destijds (40 jaar geleden) ook wasbare luiers gebruikt, een groot deel zelfs die ik zelf had gedragen en mijn moeder had bewaard. Dat waren gewone rechthoekige lappen hydrofiel luiers en moest je zelf in model vouwen.
    Ik had geen idee dat die nu in verschillende vormen te koop zijn. Nog makkelijker waarschijnlijk, maar mijn dochter is ook gewoon groot en zindelijk geworden met de ouderwetse versies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. adrianne helaas ben je nu wel echt bezig om reclame te maken en laat je je wel beinvloeden door degene die jou deze kadootjes stuurt en jij er vervolgens weer reclame mee maakt terwijl je eerder aangaf dit niet te gaan doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar als je ergens enthousiast over bent, mag dat toch wel doorklinken in je blog? En dan krijg je vragen over waar en hoe de spullen te verkrijgen zijn, nu kun je zo het linkje aanklikken, maar het hoeft niet....

      Verwijderen
    2. Als ze mij hadden benaderd of ik een stukje had willen schrijven, had ik me kunnen laten beïnvloeden. Het idee voor een budget-pakket en mijn enthousiasme hiervoor is echter gewoon vanuit mijzelf. Dat ik als verrassing een envelop kreeg, had ik niet om gevraagd.

      Mijn blog is vrij van advertenties, Adsense, betaalde rubrieken, oid. Toch kost het me wel maandelijks ontzettend veel tijd. Om die reden ben ik gestart met links van Bol.com. De uitleg hierover vind je hier: http://aad-actief.blogspot.nl/2017/11/hoeveel-verdien-ik-met-bloggen.html
      En nee, over de links richting Kaatje Katoen of andere websites ontvang ik niets, gewoon niets. Het is alleen om te laten zien om welk product het gaat en dat ik niet de vraag hoef te beantwoorden 'welke is het' en iedere keer de link los moet plaatsen :)...

      Verwijderen
    3. Hoi Adrianne,

      Ik heb sinds kort je blog ontdekt en vind het erg interessant. Ik lees met plezier alle blogs die je geschreven hebt terug. Ik kan me heel goed voorstellen dat er ontzettend veel tijd in gaat zitten en ik ben van mening dat je best met advertenties zou mogen werken. Hoe leuk zou het zijn als je met je blog een zakcentje zou kunnen bijverdienen.

      Verwijderen
  5. Leuk, onverwachte cadeautjes:-)
    Hartelijk gefeliciteerd met het slagen van Peter, en ook Peter proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vraag mij toch echt af waarom je jezelf niets gunt, terwijl je man schijnbaar een goed inkomen heeft en jullie zelfs in een woning wonen gebouwd in 2011. Meid, ga wat meer genieten van de dingen die te koop zijn in dit leven. Aan een hoog banksaldo heb je niets als morgen het leven stopt. Eerlijk gezegd denk ik dat je te ver aan het doorslaan bent in besparen en dat geld een te grote rol inneemt in je leven. Zoek de balans, deel uit en geniet van al het moois wat te krijgen is en wat je geldelijk ontvangt in deze wereld. Gezellig met vriendinnen op pad, spontaan uit eten, lekker naar de bioscoop of op vakantie. Challenge voor 2018?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wees niet bezorgd, we gunnen onszelf ontzettend veel :)... We genieten dagelijks van een heleboel dingen. Het is echter voor mij onmogelijk om over alles wat ik doe te bloggen ;), want ik kom nu al tijd tekort.
      Vandaag ben ik heerlijk wezen lunchen samen met iemand en we hebben genoten ;)...

      En w.b. uitdelen: We delen wel uit, maar vanuit het principe 'laat uw linkerhand niet weten wat uw rechterhand doet'. Om die reden deel ik een enkele keer hier iets over, maar vermeld ik geen giften (die tellen ook niet binnen budget) enz.

      Verwijderen
  7. Leuk om te lezen dat de tijden veranderen. Onze kids zijn nu 21 en 19. Zij kregen ook ouderwetse wasbare luiers om. (Was beter voor het milieu.)Leuk blog om te lezen, dankzij jou ben ik begonnen met het bijhouden van onze uitgeven op gebied van voeding en kleding. Ben heel benieuwd wat het gemiddelde per week is na een aantal maanden. En of we daarop nog wat (of heel veel) kunnen besparen. Felicitaties voor Peter, het valt niet mee om werk en studie te combineren met een gezin! Geniet van je weekend en een gezegende rustdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is idd heerlijk als kinderen vroeg zindelijk zijn. Als ze het aan kunnen is dat geen enkel probleem. Las laatst ergens dat wij het allemaal té snel willen en kinderen er nog helemaal nu aan toe zijn. Nou, die van mij waren beide rond hun 2e dag én nacht zindelijk en het zijn 2 totaal verschillende kinderen. Met rust, liefde en geen gedram en dwang kan het prima. Laten we ons allemaal eens niet te druk maken om water in de media geschreven wordt en opvoeden vanuit ons hart en met een beetje vertrouwen in ons zelf.

    BeantwoordenVerwijderen