Pagina's

dinsdag 3 november 2020

50% korting

Omdat het morgen Dankdag is leek het me een mooie gelegenheid alles uit m'n Marktplaats-winkeltje in de uitverkoop te doen. Alles 50% korting :).

Kom het gerust ophalen in Emst. Verzenden kan ook, dan komen er verzendkosten bij via PostNL of DHL. 

Op mijn boek mag ik helaas geen korting geven (dat is landelijk zo geregeld). Wat ik wél kan doen: Gratis verzenden :). Dusss; bestel nu mijn boek voor de feestdagen (of gewoon zomaar) voor maar 19,95 inclusief verzenden! Mail naar aad.actief@gmail.com en bestel 1 of meerdere boeken. Ook leuk om cadeau te geven. 

*Ik kan zelf in mijn blogs mijn foto's niet meer zien. Zien jullie wel de foto's? Of heeft iemand een idee waardoor dit komt? Uploaden lukt ook niet; ik wilde deze foto erbij zetten, dus klik gerust op de link om het artikel te lezen wat Dankdag inhoudt. 



11 opmerkingen:

  1. Ik kon ze vorige week ook een paar dagen niet zien. Verschillende browsers geprobeerd. Was al bezig je te mailen. Toch maar niet je ermee lastiggevallen :-). Leek te maken te hebben met een niet beveiligde website. Op andere 'blogger-sites' zag ik ze ook niet. En opeens kon ik ze eind vorige week wel weer bekijken. Geen idee waar het aan lag. Leuk zo'n actie in het kader van dankdag. Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ik zie ook geen foto's, maar kan je helaas ook niet helpen aan een oplossing. Mooi om Dankdag zo onder onze aandacht te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee ik zie geen foto in de tekst, linkt werkt wel.
    Ik woon op Tholen en ben sinds ik hier woon 6 jaar geleden bekend met de dank en biddagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In je oudere berichten zie ik gewoon foto's. In deze (dus) niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wanneer blog je weer eens?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je nooit meer blogt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je niet meer ACTIEF bent op dit blog��
    Hopelijk gaat alles goed met jullie en waarschijnlijk ben je buiten dit blog zeer actief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adrianne, zou je een kort (afsluitend) berichtje willen plaatsen? Begin me nu toch echt zorgen te maken. En onzekerheid is extra moeilijk. Sterkte iedereen die dit leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooit nog eens van plan om het bloggen weer op te pakken Adrianne? Een hartelijke voorjaarsgroet E

    BeantwoordenVerwijderen