Pagina's

zaterdag 25 mei 2019

Traktaties door lezers

C. Hierbij een foto van de traktatie die mijn schoondochter Elise maakte voor de 8e verjaardag van haar zoon. Hij zit op schaken... Samen met hem gemaakt. Hartelijke groeten van zijn oma

R. Voor een speciale gelegenheid op de crèche van mijn dochter maakte ik kaneelbroodjes, die ze aan alle kindjes en leidsters kon uitdelen.

L. Cheyenne werd 8 jaar, traktatie op school. Thema Zeedieren Cupcakes gemaakt en daarop blauwe fondant. Zak 50 stuks bij Ali Express vandaan. Wel totaal denk 15 euro inclusief cupcakes uit een pakje en de dieren. Maar.... thuis hebben we er ook van genoten. Het diertje mocht mee naar huis door de kinderen dus dat scheelde ook 26 uitdeelzakjes 🙈
Totaal 40 cupcakes en diertjes weg. Rest mochten mijn meiden houden thuis😊

G. Deze traktaties zijn zelfgemaakt door mij, het viel goed in de smaak!'



M. Hierbij wat foto's van traktaties die ik gemaakt heb.
Al dan niet voor mezelf. Zoals je ziet gebruik ik er regelmatig de Silhouette Cameo voor.






Nog eens de andere blogs teruglezen?

Totaal andere vraag trouwens; iemand ervaring met verkopen van boeken via Bol.com? Voor nu verkoop ik veel boeken via Marktplaats en dat loopt heel fijn, maar ik hoorde positieve verhalen over Bol.com, vandaar de vraag. Welke voor- en nadelen heb je ervaren?

7 opmerkingen:

  1. Ja ik verkoop regelmatig boeken via bol.com. Werkt fijn. Nadeel is dat de verzendkosten voor jou als verkoper bij de verkoopprijs inbegrepen zijn. Concurrentie is vrij hoog. Waardoor de verdiensten tegenvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij Bol.com blijft er veel meer geld aan de strijkstok (van bol.com) hangen. Ik koop en verkoop liever via marktplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt er veel op snoep getrakteerd! Ik had geen foto's van mijn traktatie, maar op de peuters is getrakteerd op limonade in een koffiemelkflesje die door de peuters zelf met washi tape versierd is.
    Groep 1 is getrakteerd op een ninja turtel, gemaakt van een granny smith appel, strookje crepepapier en opplak oogjes.

    Groet Tetsje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook niet van al dat snoep. Wij trakteren ook altijd gezond. Helaas niet aan toegekomen om foto's te verzenden. Gezond kan er ook leuk uit zien!!
    (Misschien nog eens een oproepje doen voor gezonde traktaties?)
    Gr Yvonne D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat schaakspel, wat ontzettend knap. Bijna zonde om op te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms zet ik boeken afwisselend op MP en op Bol.com. Soms werkt het ene beter, soms het andere... Ik geloof dat bol.com beter werkt voor mijn "duurdere", bijv. nieuwe boeken, maar zeker weet ik het niet meer - het is al een tijdje geleden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die snoeptractaties zijn van mij. Ik geef de kinderen geen mandarijn als ze op mijn verjaardag komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen