Pagina's

zaterdag 28 juli 2018

Winnaars - Actie Terdege Zomerfair toegangskaarten

Alweer een ruime week geleden deelde ik het filmpje en de winactie voor toegangskaarten voor de zomerfair. Wat veel reacties weer zeg, wauw...

Tsja, ik had 2x 2 toegangskaarten om te verloten, dus helaas kunnen er maar 2 personen winnen (ehm, eigenlijk 4 natuurlijk ;))...

Foto: Terdege
De gelukkigen voor volgende week zijn *tromgeroffel.....*
Gerdien Ras uit E.
Marjo V. uit H.

Stuur mij per e-mail (aad.actief@gmail.com) even jullie gegevens toe, dan komen de kaarten jullie kant op :)...

En als je niet gewonnen hebt? Niet getreurd, want via deze link zijn nog kaarten verkrijgbaar. Daarnaast heb ik nog een leuke andere winactie tot en met 31 juli. Ik mag namelijk 2 exemplaren van tijdschrift Fier! verloten. Kijk dus snel nog even bij deze blog voor de voorwaarden en loot mee voor een gratis bewaar-tijdschrift... 

Voor iedereen een goed weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten