Pagina's

vrijdag 20 juli 2018

Terdege Zomerfair - filmpje en winactie

Sinds begin dit jaar schrijf ik maandelijks voor Terdege wat ik erg leuk vind om te doen. Recent kreeg ik de vraag of ik op de Terdege Zomerfair wilde komen om lezers te ontmoeten. Heel erg leuk! Bij de aanvraag had ik nog het plan om 4 hele dagen te komen, maar doordat ik ziek werd van mijn zwangerschap ben ik dankbaar dat ik nu 2 lezingmomenten heb en zal ik uitsluitend donderdag en zaterdag een poosje komen. Ik ben blij dat ik - zoals het er nu uitziet - erbij kan zijn en hoop jullie daar te zien!!

Voor deze fair zijn filmpjes opgenomen met columnisten. In de grote boerenschuur organiseren veel enthousiastelingen leuke activiteiten of workshops. Je kunt je haren (laten) invlechten, bloemschikken, een krijtbord handletteren, veel inspirerende lezingen beluisteren en nog veel meer...

Ik heb ontzettend veel zin erin, heb bewust veel rust gepland rondom de fair, zodat ik echt een zo groot mogelijke kans heb dat ik iets langer er kan zijn dan alleen mijn lezingmomenten. Op donderdag hoop ik om 12.30u een lezing te geven en op zaterdag om 11.30u. De rest van het podiumprogramma vind je hier.

Begin alvast met sparen voor een leuk (proef)abonnement voor Terdege of schaf eenmalig de Fier! aan. In het achterliggende jaar schreef ik mee en we gaan lekkere restjessoep uitdelen...

Voor als je nieuwsgierig bent naar het filmpje (let niet op de rommel, als je trouw meeleest weet je dat ik inmiddels hulp kreeg na alle perikelen hier, waarvoor dank!)



Had je een vraag die je al langer wilde stellen, maar lopen we elkaar mis? Mail gerust naar aad.actief@gmail.com en ik probeer overal op te reageren (kan soms even duren)...

Wil je ook naar de Terdege Zomerfair? Dat kan! Je vindt hier alle informatie over openingstijden, toegangsprijzen, enz. Ik heb een ontzettend leuk aanbod gekregen van de organisatie, ik mag nl. 2x een set van 2 volwassenkaarten verloten!! Hoe leuk is dat :)?

Meedoen is simpel;
Reageer hieronder mijn blog met minimaal je voornaam, achternaam (of achterletter) en woonplaats (of woonplaatsletter). Dus alleen 'Adrianne' is onvoldoende en 'Adrianne H. uit E.' is prima...
Je kunt bij de reacties heel gemakkelijk selecteren 'reageer als Anoniem' waardoor je geen account of iets nodig hebt. Ik kan helaas niet ingaan op mails, berichtjes via Facebook of reacties onder m'n Facebookbericht met 'reageren lukt niet, dus maar even zo, ik wil ook graag meeloten'. Dan is het overzicht weg voor mij, de vorige keer hebben bijna 200 mensen meegedaan aan de loting. Het invoeren deed ik handmatig...

De actie loopt tot en met 27 juli en op 28 juli hoop ik de winnaars bekend te maken...
De winnaars zijn bekend. Reageren is nog mogelijk, maar reageren om mee te loten hoeft niet meer.

Als je het leuk vindt om m'n blog te volgen; er zijn diverse opties:
1. Met een Google-account kun je rechts in beeld op de blauwe button 'volgen' klikken.
2. Met een e-mailadres kun je rechts bovenin in beeld je mailadres invullen en dan op de grijze button 'submit' klikken. Je ontvangt dan een mail als ik een bericht heb geplaatst (dit kan in je spambox terecht komen, dus houd het even in de gaten. Het komt vaak voor dat je pas 10-12 uur nadat ik een bericht online heb gezet pas een update krijgt in je mailbox).
3. Via Facebook. Als je daar een 'like' geeft, kun je me volgen, welkom!
4. In mijn Facebook-groep. Van harte welkom om lid te worden en mee te kwebbelen...
5. Ook op Pinterest ben ik te vinden. Welkom om me te volgen!

92 opmerkingen:

  1. Dat zou heel leuk zijn, hoop je te zien.Succes.Trudy van der Meulen uit N

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou een héél leuk dagje uit zijn! Tiny S uit S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik doe mee :-) EliseB uit K

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is leuk! Ik wil graag met mijn zusje komen. Tot dan;-) Dorine Bunt uit H.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook graag mee...
    Conny v K uit S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zou ik heel blij van worden! Jantje v L uit R.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag mee doen.
    Ria uit Woudenberg, van garderen is de achternaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe graag mee .. wie weet ... groetjes Antonia vd B uit E

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, dat lijkt me wel wat als uitje in de vakantie! Groetjes, Mieke V. uit W.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is vast weer een leuke Fair maar het is jammer dat het altijd is op en rond mijn verjaardag. Ik ben vroeger 1x naar de Naar Buiten fair geweest, erg gezellig maar ik denk dat, nu het vanuit de Terdege georganiseerd wordt, nog wat breder van opzet is, ik hoop dat ook de bezoekers uit een bredere groep komen. In ieder geval voor iedereen die erheen gaat heel veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Judith V. te K.20 juli 2018 om 15:31

    Ik zou graag de toegangskaarten voor de zomerfair willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me leuk de toegangskaarten.
    Tea A te T

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe graag mee!
    Heleen A te L

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk ik doe graag mee zodat ik je lezing kan horen en aan de slag kan met al je tips. Groetjes, Christine F uit H

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zou super leuk zijn! Erika A uit L.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook graag mee! Marieke A uit N

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zou leuk zijn! Ik doe graag mee! JdB uit S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reacties
    1. Haha, thanks! Wel even meeloten voor een toegangskaart, lijkt me gezellig om u weer te ontmoeten :)...

      Verwijderen
  19. Ik doe graag mee. Geesje H te Staphorst

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee! Zou heel leuk zijn! Groetjes Elsbeth v te G

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee! Groeten Elsbeth v te Gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bijna élk jaar gaan mijn moeder en ik, samen met de kinderen , vanuit Zeeland een dagje naar de beurs/fair. We hebben er weer zin in! Wat zou het leuk zijn om de kaartjes te winnen! Groeten van Maja H uit Arnemuiden

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zou dat een ontzettend leuke uitje zijn samen met de kinderen! We doen dan ook vraag mee. Groeten van Caroline S uit Z

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wil graag mee loten, Janet T uit V

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook wij loten heel graag mee! We waren al van plan om te komen, als we winnen wordt het een ' low-budget uitje'. Dat zou extra leuk zijn;-) Caroline K uit N.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik loot graag mee als cadeau voor mijn moeder.
    Hartelijke groet, Tamara W. uit Borculo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn zus en ik doen ook graag mee! Marjo V. uit H.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi wat leuk!! Ik doe mee! Lees nog maar kort met je mee. Sinds je 'vrouw in beeld' babbeltje. Alien T, K

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil heel graag samen met mijn man��
    Yvonne G. uit G.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe graag mee!
    Groet, Liesbeth S. uit H.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wij hebben de fair nog nooit bezocht, het lijkt ons erg leuk om te gaan
    Tanja O uit p

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk, ik doe ook graag mee! Machlien W. Uit N. Het klinkt zo geheimzinnig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk! Ik doe graag mee! Komt goed van pas.
    Groeten van Bianca P uit V

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Doe graag mee om voordeliger naar de fair te kunnen. TinekedR uit B

    BeantwoordenVerwijderen
  35. We twijfelen of we gaan vanuit Goes, maar met twee gratis kaarten, gaan we zeker! Nelian A uit Goes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Graag doe ik mee. AnnetvB uit K

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik zou wel willen winnen! Corina Pol. Uit Bennekom

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ja leuk. Doe graag mee! Anja D uit R

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk, ik doe graag mee. Groetjes van Anita v R uit E.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lijkt me super!! Met een budget van 65 euro per week kan er geen toegangskaartje af 😏 Groetjes Berthine van den Brink uit Ede

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe graag mee. Nellianne d V uit K

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat zou leuk zijn als we eens iets winnen,! dat gebeurt hier nl nooit ...!!
    Clazien de Jong uit Elspeet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ja lijkt me leuk om voordelig weg te gaan jacquelien T te o

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ben een "stille meelezer" en geniet van je schrijfstijl. Voor nu laat ik een keer van me horen omdat ik graag meedoe aan je winactie. Bertine T. uit P.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh wat leuk. Ik ben je nu gaan volgen omdat ik je filmpje tegen kwam bij terdege. De zomerfair lijkt mij ook heel leuk om te bezoeken. Veel succes.
    Groetjes Gerdien Ras uit E

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik wil ook wel mee doen. Geertje C uit r

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lijkt me erg leuk om te winnen voor ons gezin!
    Hartelijke groeten uit Friesland.
    Harma G uit Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Komt tie :) Janita Roseboom uit Kesteren

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zou fijn zijn om te winnen, want voor ons zijn de kaartjes te duur! Je hebt een fijne column!
    Anja S. te Musselkanaal

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk zeg! Die kaartjes zou ik graag willen winnen! Groetjes Geertje E. uit D.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk zeg! Ik doe zeker mee :) Lijkt me super om te winnen. Leanne L. uit E.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe graag mee! Lia L. uit E.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nou, poging drie dan! :-)
    Marieke V uit H

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wij willen ook graag!
    Miranda B. te M.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik wil ook graag meedoen.
    groetjes Marieke O. te Y.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zouden graag willen Annika z uit e en Maarten o uit e

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Doe graag mee!
    Els O. te A.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat ontzettend leuk! Ik doe ook graag mee. Wil er graag met m'n moeder heen.

    Christine S uit C

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Paulien en ik zijn fan van je, zo mooi waar jij geluk en energie uitput! Doe graag mee voor de toegangskaarten. Jonno Fijn uit Molenhoek

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik doe graag samen met mijn vriendin mee.

    Groetjes Jacqueline V. uit U.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo, ik doe graag mee. Niet wagen is niet winnen;) gr Heleen K te U

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuk, doe graag mee, jammer genoeg gaan wij woensdag. Janny T te S

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Graag wil ik nog mee doen, hoop je te ontmoeten. Hartelijke groeten Corine B. Te S.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik wil een moeder ,dochterdag van maken Dus doe graag mee. Groetjes Herma v.D te A

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Leuk, ik doe mee, Alice A uit B.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh, jaren geleden een keer geweest en het was 'n erg leuke fair. Dus ik loot graag mee. Groeten Cilia Leenders uit Valburg

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat leuk, ik doe graag mee!
    Wat schrijf je mooie blogs, Adrianne. Je geeft echt praktische handvatten. Ik lees je blogs graag!
    Groetjes, Marina B. uit G.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe graag mee! Wil er graag met mijn man en kinderen heen...
    Arjanne K. uit E.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Op de valreep zou ik ook graag meedoen! Annerieke S., woonachtig in B.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik doe ook graag mee :)
    Hilda O uit WW

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ben zo benieuwd naar deze fair. Ik loot daarom graag mee. Yasr

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Super leuk! Doe graag mee. Jennieke S. Uit H.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ook ik doe graag mee! Pia B uit H

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Graag doe ik mee! Jolanda H. uit E.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik doe graag mee!! Wij gaan elk jaar naar de beurs!
    Janny uit S.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik doe graag mee!

    Hester W te G

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik doe graag mee! Hester W. uit G.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik doe graag mee! Dicky W. uit G.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik doe graag mee.
    Christine v b uit K

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hanna uit R

    Vindt gezellig om te komen op de fair met de familie

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Sylvia S. Uit Zeist. Ik wil ook graag meeloten

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik doe ook graag mee.
    Anne de V uit U.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik doe graag mee zou leuk zijn om te winnen! Groetjes Elsbeth v te g

    BeantwoordenVerwijderen