Pagina's

maandag 18 februari 2019

Vakantie...

Onze vakantie begint iets anders dan gedacht helaas. Bertian ligt sinds vrijdag in het ziekenhuis omdat hij besmet is met het RS virus. Dus de kinderen gaan weer logeren, ik ben bij hem en Peter pendelt... We hopen en bidden dat hij snel opknapt en we weer snel met elkaar naar huis mogen. Want ondanks de goede zorgen, lieve verpleegkundigen en gezellige ontmoetingen met ‘oude bekenden’ is het altijd nog ‘Oost west, thuis best’...


Ons puppy op de spoedeisende hulp :(...

Ik geef toe; het is pittig. Doorgaans kunnen we best veel hebben, maar ik vind het moeilijk dat we als gezin weer verdeeld zijn... Dankbaar natuurlijk dat er oppas is, we hulp krijgen aangeboden, dat Christilène dit jaar incidenteel een week extra vakantie heeft (waardoor ze kan logeren) en dat Peter handig is en veel kan.

Het bewijs; 3 verse broden :)... 

Om bovenstaande reden vooralsnog weer even beperkt bloggen...
Voor iedereen die vakantie heeft; een fijne vakantie :)!

23 opmerkingen:

  1. Spoedig herstel voor je zoontje !liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Adrianne, wat een zorg weer. We hopen en bidden met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte uk weet wat het is. Mijn dochter heeft het ook gehad. Maar gelukkig hebben jullie elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte en beterschap voor Gert-Jan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaa het arme mannetje.... en jullie ook natuurlijk. Ik hoop dat jullie weer snel samen zijn. Helena.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte toegewenst. Ik hoop dat hij snel opknapt. Yasr

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel beterschap gewenst voor kleine Bertian. ik heb het idee dat dit virus, de laatste jaren, steeds meer toe slaat. Fijn dat je zoveel hulp krijgt en dat Peter het huishouden draaiende houdt, zodat jij je aandacht en tijd aan Bertian kan besteden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte gewenst! Pittige tijd weer voor jullie! Hopelijk knapt Bertian snel op

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och jee, alweer het ziekenhuis. Heel veel sterkte! Het valt me op dat jullie vaak in het ziekenhuis zijn. Hoe is dat voor jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank! Jep, het lijkt wel alsof we een abonnement hebben. Zwanger, controles, gebroken been, bevalling, gebroken arm, RS, ajj beetje alles na elkaar. Pittig, met name voor de kinderen die dan weer moeten dealen met het op en neer geklepper, elders logeren, de onrust, enz. We maken er het beste van en hopen dat we snel weer bij elkaar zijn. Ik voel me gezegend dat ik de afdeling nog niet kende. Er zijn hier kindjes die duidelijk de weg weten... Daar ben ik niet jaloers op en helpt me te relativeren. Het valt allemaal nog wel mee bij ons, er zijn mensen die het veel zwaarder hebben...

      Verwijderen
  10. Sterkte, ik ben zo'n moeder die langdurig met haar kinderen in het ziekenhuis verbleef. Ik waardeer het wat je zegt. Mijn kinderen verbleven respectievelijk 3,5 en 10 maanden in het ziekenhuis waarna nog een aantal opnames.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heftig zeg :(! Ik vind het nu echt al pittig in combinatie met een gezin. Heb voor nu nog een haakwerk, wat schrijfwerk of een tijdschrift, maar hoe kom je maandenlang door in een ziekenhuis waar niets te doen is... Ik weet wel 'je zult wel moeten', maar dat lijkt me onwijs pittig... Sterkte in alles!

      Verwijderen
  11. Heel veel sterkte in alle omstandigheden.
    Het is heel moeilijk als je kindje zo iets heeft.
    Hopelijk mogen de medicijnen gezegend worden.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap voor de kleine man en sterkte voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het RS virus is echt vervelend hier helaas ook ervaringsdeskundige 2 van de 3 kinderen hebben in het ziekenhuis doorgebracht de oudste maar 1 nachtje en de middelste bijna een hele week toen ze 6 weken oud was. Met de jongste gelukkig iets meer geluk gehad. Ik wens jullie een spoedig herstel toe van de kleine man!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat sneu voor jullie kleine mannetje! Hopelijk knapt hij snel weer op! Veel sterkte om de komende tijd weer door te komen! Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap voor jullie zoontje. Dat jullie snel weer allemaal thuis mogen zijn! En wat een mooie broden! Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie die maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Nathalie, in deze blog vind je alle informatie evenals links naar andere blogs die gaan over broden bakken :)... Daar kun je vast wat mee, succes! https://aad-actief.blogspot.com/2017/12/broden-bakken-extra-tips.html

      Verwijderen
  16. Beterschap en sterkte! Groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och wat sneu zeg. Hopelijk kan hij snel weer naar huis. Sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sterkte!
    Hartelijke groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen