Pagina's

dinsdag 15 augustus 2017

Verrassing-in-een-glaasje

Waren de eerdere toetjes, zoals de banaan-havermout-variant of het Koningsdagtoetje nog best gezond in een glas, deze hieronder is suuuuper niet gezond... Tsja, ik biecht het maar eerlijk op ;)...

Laatst was ik 's avonds nog druk bezig en Peter vroeg 'wil je ook wat drinken?' 'Ja alsjeblieft!' Hij zei 'je hebt zeker niks lekkers meer...' Ik blies dat er nog genoeg was ;)... 'Pfftt, we hebben stroopkruimels, er staat fruit in overvloed, je komt niks tekort hoor...' Hij humde wat, maar kijk dan waar hij mee terug kwam :)...

Wij eten weinig suiker, maar deze is echt te erg bijna om te delen ;)...

Heel simpel: Stroopkruimels in het (wijn)glas, banaan in plakjes, beetje jam, weer wat stroopkruimels en een aardbei bovenop...


Eet smakelijk!

Wat is jullie meest ongezonde favorietje die je bijjjjna niet durft te delen :P??

Fijne dag vandaag! Volgens mij wordt het weer net zulk lekker weer als gisteren :)... 
Lekker zomers genieten dus!

Zelf ga ik een dagje met m'n zusje naar Ikea. Peter blijft thuis met de kids en bereidt vast Jochanans verjaardag voor. Tiramisu en appeltaart staan op de planning, mmm lekker :). Oja en hij gaat nog brood bakken. Heerlijk om een dagje weg te gaan en te weten dat de boel lekker doordraait :)...

10 opmerkingen:

  1. Zo, die ziet er zoet maar lekker uit! Maar met dat fruit toch nog wel een beetje gezond!
    Heb zo niet 1-2-3 geen gerecht dat ik bijna niet durf te delen.
    Ik heb helaas morgen pas vrij, vandaag op kantoor. Maar kan tijdens de lunch naar buiten. Geniet van het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit soort ongezonde tussendoortjes kan ik goed laten staan. Ik eet liever magere yoghurt. Mijn zwakte is chocola.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meest calorierijke is denk ik wel tiramisu. Gelukkig ben ik niet zo van de toetjes. Maar die tiramisu, die is, om de lange vingers bij op te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet aan dit soort zoetigheid niet denken, maar waarom zou jij je verontschuldigen omdat je het wel eet en lekker vindt! Spring eens wat vaker uit de band :-)

    www.shainablogt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha,ha die Peter ,weet wel wat lekker is.
    Een keertje moet kunnen hoor.
    Ik ben ook dol op tiramisu ,is zo lekker.
    Begin er niet zo vaak aan ,een erge dik maker.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier Taarttoetje favoriet. Men neme een beschuit mét jam ( liefst belachelijk dikke laag oeps) en erover yoghurt schenken. Gele vla in huis? Dan maak ik er een 'eitje'van door een grote drup gele vla in het midden ...mmm Weet je dat ik nu écht bijna opsta om te kijken of ik wel beschuit heb? Ai nee....dan maar een banaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk vooral: wat lief dat je man dit voor jullie gemaakt heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigen tijd creëren. Zo belangrijk. Kun je er weer beter tegen aan. Balans in het gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ons favoriete toetje is toch mijn salmonellavrije tiramisu. De mascarpone haal ik in Duitsland om meer dan de helft goedkoper uit te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen