Pagina's

donderdag 18 april 2019

3 miljoen - mijlpaal

Niet te geloven zeg; sinds gisteren is mijn blog de 3 miljoen pageviews gepasseerd terwijl ik ruim 2 jaar actief blog...

Een hartelijk welkom voor alle nieuwe lezers - op welke manier je dan ook hier terecht gekomen bent.
***

Als je het leuk vindt om ons verhaal te lezen in een notendop; welkom op deze pagina waar alle links naar eerdere interviews staan. 

***

Als je het leuk vindt om m'n blog te volgen, zijn er diverse opties:
1. Met een Google-account kun je rechts in beeld op de blauwe button 'volgen' klikken.
2. Met een e-mailadres kun je rechts bovenin in beeld je mailadres invullen en dan op de grijze button 'submit' klikken. Je ontvangt dan een mail als ik een bericht heb geplaatst (dit kan in je spambox terecht komen, dus houd het even in de gaten. Het komt vaak voor dat je pas 10-12 uur nadat ik een bericht online heb gezet pas een update krijgt in je mailbox).
3. Via Facebook. Als je daar een 'like' geeft, kun je me volgen, welkom!
4. In mijn Facebook-groep. Van harte welkom om lid te worden en mee te kwebbelen...
5. Ook op Pinterest ben ik te vinden. Welkom om me te volgen!

***

Alle blogs zijn gratis te lezen, dus grasduin maar heerlijk rond. Er zijn enkele affiliate-opties waar ik een klein percentage per aankoop mee verdien. Mocht je iets willen bestellen bij Bol.com? Bestel dan via deze link. Als klant betaal je niets extra, maar wanneer je een bestelling doet via deze link (hetzij het product dat ik uitlicht of iets anders) krijg ik een percentage van jouw aankoopsprijs. Ik ben hiermee gestart, omdat het me helpt met sparen.

Lijkt het je leuk om via Airbnb een uitje te boeken? Doe het dan via deze link en krijg 25 euro korting. Per boeking ontvang ik een klein vakantietegoed en zo sparen we voor een nachtje uit. Win-win :)...

***

Wil je meer informatie over de mogelijkheden en tarieven van een lezing, workshop budgetteren, creatieve workshop, persoonlijk advies, enz.?
Mail me even voor meer informatie: aad.actief@gmail.com

***

Heel erg bedankt voor alles tot nu toe. De vele mails, berichtjes, reacties zijn inmiddels teveel geworden om overal op te reageren, maar graag wil ik laten weten dat ik het ontzettend waardeer. 
Bespaarsuccessen, leuke tips en recepten, foto's, enz - keer op keer lees ik het met veel plezier. 

Fijne dag vandaag en gezegende Paasdagen! En het lied dat Christilène heeft geleerd op school deze week.

Jullie nog plannen? Wij hebben gezinstijd op de planning staan, naar de kerk met elkaar, het opnieuw straten van de tuin, een paasbrunch bij familie, gewoon van alles wat... Peter heeft vrijgenomen dus we hebben vanaf morgen tot en met dinsdag vrij, heerlijk!

1 opmerking:

  1. Mooi! Bedankt voor al je insprirende blogs. Mbt besparen, je gezinsleven, recepten, tuinieren, maar ook vond ik veel herkenning (en bemoediging) in de blogs mbt H.G. zwangerschap. Benieuwd naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen