Pagina's

zaterdag 27 april 2019

Zelfgemaakte cadeaus door lezers

Wauw, wat een creatieve ideeën kreeg ik allemaal door zeg! Ik kreeg bijna 60 (!) foto's met zelfgemaakte cadeautjes in de breedste zin van het woord... Ge-wel-dig!! Ongelofelijk zeg... Er volgt dus nog meer, want het past niet in 1 blog. 


M. Ons neefje werd 18. Iets met pubers en altijd in "geldnoot(d)." 

Dit jaar heb ik besloten dat we of een eigen gemaakt cadeautje geven, of een belevingscadeautje passend bij diegene... 

J.: Ik naaide een afrikaanse jurk voor Debora die in Uganda is gaan wonen. 


Van een rest van de stof maakte ik een setje voor een geloofsgenootje in Uganda.

Mijn man haakte Olaf van Frozen voor Yessica.

Van een rest garen en een lapje stof haakte en naaide ik een jurk voor Riva.

Voor onze nichtjes Isabella en Gabriella naaide ik plooienrokjes van dezelfde stof, maar verschillende patronen.

Ik omhaakte een jampotje en verpakte het als kado met chocola en wijn op een dienblaadje. 

Ik naaide een joggingpakje in maatje 50 als kraamkado. 

R. Laatst heb ik een receptenmap gemaakt. Ideaal, want heb je eenmaal de recepten uitgetypt dan heb je de volgende keer in mum van tijd een cadeautje gemaakt. 

Ook maak ik vaak een pot (kijk hier en hier) met bijv. verzorgingsproducten voor de juffen van mijn zoontje. Vind het zo leuk geven. 


C. Onze oudste dochter gaat binnenkort examen doen, daarom gaf ik haar een 
examen-overlevings-pakket met tijdschrift. Niet helemaal zelfgemaakt, 
maar zelf bedacht en bij elkaar gezocht en gevuld! 

A. Knuffeltjes/pittenzakken; de witte samen met een kindje en dat zie je (en mag je zien)






T. Ik geef vaak jammetjes, advocaat, limonades, boerenjongens etc. kado 

Benieuwd naar de eerdere delen van de rubriek '........... door lezers'? Lees hier alles terug:

Volgende week meer leuke cadeaus. Fijne Koningsdag! 

Jullie nog speciale Koningsdag-plannen?

1 opmerking:

  1. Ben heel benieuwd naar het volgende deel.
    Leuke rubriek!
    Koningsdag was gezellig. In ons dorpje is een plein dat vol staat met gezellige gratis kinderactiviteiten. Genieten dus.
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen