Pagina's

woensdag 7 maart 2018

Loopt Nederland achter?

Hé, ik had het toch goed gezien! We lopen achter... Ja, echt! Meerdere minuten zelfs...

En als je het niet gelooft: Kijk hier maar eens, of hier of hier, of hier, of hier, of hier. Oja hier kun je ook niet kijken en op nog veel meer sites...

Niet te geloven dat zoiets zover weg zo'n impact kan hebben zo dichtbij...

Ik heb onze klok in de woonkamer standaard een paar minuten voorlopen. Vind ik fijn ;). Psychologisch, I know :P... Maar ik loop niet graag achter, laten we het daarop houden...

Heb jij al opgemerkt dat we 'achterliepen'?

Volg me ook op Facebook, in de Facebookgroep of op Pinterest, welkom!

11 opmerkingen:

  1. Ik merkte het vanmorgen aan de wekker :) Gek hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zei het juist vorige week tegen mijn man dat de wekker op het nachtkastje achter liep. Vond het al vreemd, maar toen las ik gisteren het berichtje. Heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat gek. Het was me nog niet opgevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha, raadsel opgelost... ik heb een digitale wekker naast m'n bed staan, zo een die licht geeft, maar ongelooflijk veel lawaai maakt als hij afgaat. Schiet je echt meteen je bed uit, met de bibbers in je lijf. Daarom m'n mobiel ook naast m'n bed, geeft een beschridener geluid, waar ik ook wakker van wordt. Zo merkte ik dus dat m'n wekker steeds meer ging achter lopen, was al aan een nieuwe wekker gaan denken, gelukkig nog niet gekocht, is dus blijkbaar ook niet nodig. Ik ga m straks maar weer goed zetten! Waar je blog al niet goed voor is! Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was hier zeker ook al opgemerkt! Al een paar keer de tijd op de magnetron en wekker weer ‘goed’ gezet. M’’n dochter liet gisteren het berichtje lezen. Ik was blij dat het niet aan mij lag. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig... had het nog niet opgemerkt! Straks de wekker eens even checken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, weet ik waardoor het komt. Bedankt voor de linkjes. Ik wist het niet maar we zagen het wel op het schermpje.

    Ik dacht gelijk: wat ze ook zitten te rommelen met tijd enzo, míjn tijden zijn in Zijn hand.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het belangrijkste enook de grootste troost in ons leven

      Verwijderen
  8. Ahaaa...ik dacht dat de klok van de oven kapot was.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, inderdaad! Onze wekkers liepen allebei achter, terwijl die van mij altijd voor loopt. Mijn man en ik zaten ons al suf te piekeren wat er nu gebeurd kon zijn met de tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ik heb er echt niks van gemerkt. En ook niet echt zin om me druk te maken over die paar minuten... haha.

    BeantwoordenVerwijderen