Pagina's

dinsdag 13 maart 2018

Verslag week 9/10

Afgelopen 2 weken weinig gedaan. Peter zat een week in Polen voor z'n werk en ik gaf zaterdag een lezing en workshops en was druk met de voorbereidingen... 

Peter zei me dat iemand op de weggeefhoek vroeg om een autoradio. Hé, die hadden wij nog wel. Compleet met bluetooth-set, kabels, hele doos vol...

Eerder had ik al gekeken op Marktplaats en zodoende wist ik dat rond de 25 euro een verkoopbare prijs was voor een goedwerkende radio met de opties zoals op die van ons. Zodoende stond al jaren deze schoenendoos te wachten voor de verkoop.

En waarom? Geen idee. Al eerder hadden we 2 autoradio's weggegeven aan een goed doel om te verkopen op de rommelmarkt (ook werkend en compleet) en ik denk dat deze is blijven staan om te verkopen ofzo, ik weet het niet. 

Maar nu dus niet meer:

Deze heeft ons huis verlaten :)... Teller komt hiermee op 281... De ontvangers waren er erg blij mee, fijn, weer iemand blij gemaakt. En wij ook :)...

En hoe is het bij jullie?

3 opmerkingen:

  1. Ik ben nog steeds niet fit, tot mijn eigen verbazing. Wat duren de naweeën van die griep lang zeg. Het zweet breek me uit zo gauw ik wat durft te doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig, fijn he!? Gisteren hier 16 paar schoenen weggedaan! Langzamerhand worden de kasten leger en leger... Succes verder met het ontrommelen!

    BeantwoordenVerwijderen