Pagina's

zaterdag 29 december 2018

TIP - Mooi Jaarplan 2019

Om in 2019 fijn van start te kunnen gaan met o.a. je financiële/persoonlijke doelen kun je soms net een steuntje in de rug gebruiken. Sjoukje van Meer geld, minder stress heeft een mooi jaarplan ontwikkeld. Ik heb hem inmiddels en wilde de tip toch nog even met jullie delen. 

Voor 24,95 kun je tot en met komende maandag het plan bestellen. Daarna is het nog tot en met zaterdag 5 januari verkrijgbaar voor 34,95. 

Zelf ben ik al bezig met invullen en mocht het niet meer lukken om het af te krijgen voor m'n bevalling ga ik gewoon later in 2019 verder. Leuke extra; je hoeft het niet te printen, want je kunt het ook digitaal invullen! Vind ik echt superfijn, want zo kun je het steeds opnieuw gebruiken, aanpassen en het scheelt weer papier en printen... 


Hopelijk hebben jullie nog iets aan deze last-minute tip!

Ik zag nog een artikel hoe je zogenaamd kon besparen in verband met de BTW-verhoging. Persoonlijk denk ik dat je beter zo'n jaarplan met doelen kunt maken dan nu nog snel tickets voor de dierentuin te bestellen of een vakantie te boeken om zo enkele euro's te besparen, terwijl een kortingscode of een last-minute boeking vermoedelijk meer korting geeft dan dat je nu al iets boekt. En annuleren kost geld, terwijl dit plan een niet-goed-geld-terug-garantie heeft. Dat geeft voor mij vaak al zoveel zekerheid dat ik daar meer vertrouwen in heb dan in het boeken van een vakantie in december om korting te krijgen voor augustus ofzo ;)... Wie weet wat er allemaal nog kan gebeuren.

Heb jij goede voornemens voor het nieuwe jaar? Persoonlijke of financiële doelen?

6 opmerkingen:

  1. Via de rabo bank kun je als je daar een bankrekening heb gratis boek ' straks heb je het nodig' met jaaroverzicht aanvragen. Vandaag ontvangen zag er goed uit, jaaroverzicht makkelijk en duidelijk invulbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het verbaast me eigenlijk dat jij € 24,95 uit geeft voor een jaarplan. Dit lijkt me zeker heel nuttig voor mensen die het roer willen omgooien en geen flauw idee hebben waar te beginnen, maar dat is voor jou toch zeker niet van toepassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom heb je daar een plan van 24,95 voor nodig? Ik gebruik gewoon excel voor m'n financiële jaarplanning...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maak mijn jaarplan(al gemaakt) gewoon op papier(een schrift van action die ik al had) bespaard 24,95.een mooi en rustig nieuwjaar alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, ik heb dat eigenlijk nooit zo, die goede voornemens. Ik hoop meestal ongeveer op dezelfde voet door te gaan.

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen