Pagina's

zaterdag 14 oktober 2017

Mail, mail, mail...

Na 2 uur mailen heb ik de indruk dat ik iedereen gehad heb...

Ik heb 3 soorten mails verzonden:
1. Een mail met data voor de workshop
2. Een mail met de vragenlijst voor de nieuwe blog-rubriek
3. Een mail met de Excellijst

Mocht je hebben gemaild voor 1 of meerdere van bovenstaande mails; controleer even (en evt. je spambox) of je het in goede orde ontvangen hebt!

Wil je ook 1 van bovenstaande mails ontvangen of heb je de e-mail niet ontvangen? Mail me dan nog even (adjemusic@gmail.com). Zet alsjeblieft in het onderwerp even of het om 'workshop', 'vragenlijst' of 'Excellijst' gaat :)... Ik ben niet zo handig geweest misschien om alles tegelijk te laten lopen, alleen op sommige dagen krijg ik zoveel e-mails binnen...
Dan is het een behoorlijke zoektocht als ik in een drukke week als deze pas na 4-5 dagen uitgebreid verzendlijsten ga maken...

Wat betreft data voor de workshop. De eerste aanmeldingen zijn binnen en op 1 van de volgende avonden zal er een workshop gehouden worden bij mij thuis (Veluwe): 7, 8, 13 of 23 november. Mocht je interesse hebben, stuur dan even een mailtje (uiterlijk 20 oktober) met daarin op welke van bovenstaande data je zou kunnen, dan prik ik de datum met de meeste aanmeldingen. Ook ontvang je dan een e-mail met de globale inhoud van de avond.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten