Pagina's

maandag 2 oktober 2017

7-stappenplan en workshop

Om m'n blog overzichtelijk te houden heb ik het plan enkele pagina's te maken met thema's vanuit m'n blog. In 1 samenvattende blog vind je allerlei links en relevante informatie. Vandaag de eerste pagina: BESPAAR met m'n 7-stappenplan!

Al meerdere keren heb ik de vraag gekregen of ik eens een workshop wil geven. Bij voldoende animo wil ik dit gaan doen (zie dus deze link - eenmaal op de pagina staat het vrij onderaan, dus even scrollen)

Welkom!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind dat ook altijd wel lekker lezen van die extra pagina's. Heb ze zelf ook maar vergeet regelmatig ze te gebruiken ☺
    Leuk idee die workshop, klinkt interessant, mij lijkt het namelijk niet haalbaar want: 'verzint 10 redenen waarom het niet met veel minder kunnen'. Maar sommige van die argumenten zijn wel zo sterk dat ze de twijfel enigszins rechtvaardigen. Ik houd het even in mijn achterhoofd, maar ik denk dat er vast genoeg animo is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk moet dat allemaal zijn. Petje af dat je hier zoveel tijd in steekt.

    BeantwoordenVerwijderen