Pagina's

vrijdag 29 maart 2019

Oproep - Moestuinieren door lezers

Heb jij een leuke moestuin die je wilt delen met anderen of een leuk idee dat je graag door wilt geven? Mail me dan op aad.actief@gmail.com met als onderwerp 'Moestuinieren door lezers' en wie weet zie je volgende week zaterdag 6 april jouw moestuinfoto hier op m'n blog! 

Je foto wordt uitsluitend met voorletter gebruikt. Laat gerust in de mail weten wat jouw moestuin bijzonder maakt. Heb je een dakterras/bakken op je balkon/heb je het van je opa geleerd/beheer je een volkstuin in je wijk/enz. - deel het met ons...

Geen moestuin? Maakt niet uit, ik wil een vervolg hieraan geven met andere thema's, dus volgende week maak ik het nieuwe onderwerp bekend...

Mijn eigen schoongemaakte moestuinbak. Inmiddels voorzien van stekers en ingezaaid :)...

3 opmerkingen:

  1. Begrijp ik het goed, wil je vooral foto's? Of (ook) verhalen? Ik heb wel wat te delen, vind het een leuke vraag! Maar ik ben morgen offline (mijn manier van vasten...), en vandaag aan het werk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom hoor, zowel foto’s als verhalen. Als het vrijdag 17u binnen is is het vroeg genoeg. Dan kan ik in de avond de blog even inrichten en klaarzetten voor zaterdag... Werkse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al jaren n moestuin. Maar momenteel is er niet veel te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen