Pagina's

maandag 29 juli 2019

7 winnaars Terdege Zomerfair!!

Dank weer voor de vele reacties op de winactie :)... Heel leuk dat er zo enthousiast gereageerd wordt. Dank ook voor de bestellingen van m'n boek. Het is hier vakantie, dus bijvoorbeeld zaterdag was ik de hele dag weg, dan beantwoord ik pas in de avond de mailtjes. Komende week ben ik donderdag/vrijdag op de fair, dus het kan zijn dat bestellingen pas zaterdag verwerkt worden. 
Even afhankelijk van hoeveel puf ik over heb ;)...

De 7 winnaars van de fair zijn geworden:
Coby de Jong uit G.
Elsbeth V. uit G.
Nelleke Ventevogel uit Arnemuiden
Christine B. uit K.
Jeanine S. uit G.
Anja D. uit R.
Klaasje de B. uit N.


Allemaal VAN HARTE GEFELICITEERD!! Mail me even naar aad.actief@gmail.com, dan mail ik je de toegangskaart toe :)...

Mocht je van plan zijn op donderdag of vrijdag overdag te komen; kom dan even langs hè in de Terdege tipi ;)... 

Helaas niet gewonnen? Niet getreurd; je kunt nog steeds kaarten bestellen via deze link

Tot op de Zomerfair :)!

3 opmerkingen: