Pagina's

vrijdag 26 juli 2019

Terdege Zomerfair - winactie toegangskaarten

En weer een winactie :)... Dit keer voor toegangskaarten voor de Terdege Zomerfair... Ik heb 8 toegangskaarten te verloten waarvan er 1 samen met mijn boek wordt weggegeven morgen. De andere 7 kun je hieronder voor meeloten. 

Inmiddels weten jullie het vast al wel: Volledige voornaam, achternaam (of letter) en woonplaats (of letter).


De fair wordt gehouden van 31 juli tot en met 3 augustus in Barneveld. Er is veel te doen voor kinderen, waaronder ook veel gratis activiteiten. Vorig jaar hebben onze kinderen zich 2 volle dagen vermaakt met waterfietsen, kleien, konijntjes knuffelen, onder de sproeier, in de zandbak en nog veel meer... 

Ook veel te doen voor dames en heren natuurlijk. Dit keer een speciaal 'mannenplein', themapleinen o.a. over duurzaamheid en energie, workshops en nog veel meer :)... 

En welkom bij mijn boekpresentatie natuurlijk...

Op donderdag 1 augustus om 12.00
en op vrijdag 2 augustus om 14.00

Beiden zijn in de Terdege Camp en gedurende vrijwel de hele dag zal ik daar mijn boek verkopen, dus kom gerust even gezellig langs :). Ik denk dat ik er alleen overdag ben i.v.m. de kinderen. Wie weet ontmoeten we elkaar daar :)... 

De winactie loopt dit keer tot en met zaterdagavond 21u. Korte winactie dus. 
Maandagmorgen komen de winnaars in een blog online en worden de kaarten digitaal naar je gemaild. 

64 opmerkingen:

  1. Oeh, dat zou leuk zijn! Ik doe graag mee! Erika A uit L.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag, ik loot graag mee. Marre vd D, H

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! We doen graag mee met de actie! 😊 Groet Jantine B uit D..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de winactie! Hopelijk is het tegen die tijd ook wat koeler!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijk mij ook leuk, Greet uit E.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zou echt leuk zijn! Even afwisseling tussen de druktes door van een verbouwing en dochtertje van 1 met haar arm in het gips ��
    Annemieke D uit B

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zou ik graag naar de Fair komen! En het lijkt me ook super om jou éindelijk eens offline te kunnen ontmoeten! Dus ja, ook ik maak graag kans op een kaartje ��

    Astrid tB uit A.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!
    Ik doe weer mee.
    Yvonne D uit K

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee! Klaasje de B te N

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke actie Adrianne! Bij deze doe ik graag mee.
    Denise N. uit O.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!!! Ingrid ten Cate uit Vught
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn broer en schoonzus wonen er vlakbij. Astrid J uit W

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Adrianne, wat leuk! Ik doe graag mee met deze actie. Groeten Corine B. uit S.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Graag, ik zou het heel leuk vinden om een keer naar de zomer fait te gaan. Hedy S uit V

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk! Francina D uit O Souburg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben van plan erheen te gaan, een kaartje zou leuk zijn!
    Anneleen S. Uit R.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg! Ik loot graag mee.
    Marja H uit E

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me heel erg leuk de Terdege Zomerfair, ik doe graag mee.
    Mattie V uit C

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel graag. Ik zat er aan te denken om te gaan door jouw post er over.
    Marja B Dronten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee! Liesbeth S. uit H.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee! We gaan er elk jaar heen. Janny S uit S.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk! Waag een kansje!
    Jentje k uit s.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben heel benieuwd naar de Terdege Zomerfair. Wil heel graag met mijn moeder er even tussenuit, dus wie weet :) Tamara W. uit B.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk. Ik doe graag mee.
    Christine B uit K.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het lijkt me leuk om een keer naar de Terdege zomerfair te gaan. Dus ik doe graag mee.
    Marjan H. te J.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuķ. Ik probeer het ook.
    Rianne L uit P

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk,ik doe mee, Marja K uit Sch.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nelleke Ventevogel26 juli 2019 om 14:14

    Leuk. Doe graag mee. Nelleke V uit arnemuiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Altijd gezellig! Marion D uit B

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk, doe graag weer mee.
    Conny v K uit S

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Doe graag mee!! Tanja a uit p

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erg leuk! Ik doe graag mee!
    Harma G uit D.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Graag! Jolies v R uit E

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Doe graag mee, we hopen volgende week naar de fair te gaan. Een kaartje zou erg leuk zijn! Lenneke S uit R

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wij zijn van al plan om zaterdag te gaan, dus kaartjes zijn van harte welkom! Janny T te S

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee :) Jannemieke den B. uit Veenendaal

    P.S. Via mijn mobiel al 2 keer proberen te reageren, maar dat lukt niet. Ik hoop dat het nu wel lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat zou leuk zijn om kaarten voor de Terdege Zomerfair te winnen! Elk jaar gaan we een dag vanuit Zeeland naar de fair. We kijken er al weken naar uit! Ook zou ik het leuk vinden om je te ontmoeten, Adrianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zou het leuk vinden om een kaartje te winnen, Neeltje H. te H.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het lijkt me leuk om eens naar de terdege fair te gaan!
    Groetjes,
    Daniëlle D uit N

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk! Ik loot graag mee.
    Johanneke M te V.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk! Zou graag een kaartje winnen! Anja d uit r

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Graag,
    Henriëtte P te N

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Graag zou ik mee loten. Gemmie b uit venray

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk, zijn nu in de buurt. Rianne S uit b.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. niet geschoten is altijd mis ... ding graag me voor een kaartje.
    Groetjes Antonia vd B te E

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe graag mee. Na een drukke periode is een dagje voor mezelf wel heel fijn. Annemieke V te M

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ben er nog nooit geweest, misschien volgende week wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Eeke Veen te Steenwijkerwold27 juli 2019 om 09:51

    Ik ben er nog nooit geweest. Lijkt me leuk om te gaan.Eeke V te Steenwijkerwold

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik doe graag mee! Elsbeth v uit Gouda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Een tweede reactie van mij, kzie dat niet mijn initialen zijn gebruikt, maar Maja, mams van 6.
    Elk jaar gaan mn moeder en ik vanuit Zeeland een dagje naar de fair. We hebben er zin in. En wat zou ik het leuk vinden om je re intmoeten, Adrianne!
    Een haetelijke groet van Maja H uit A

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Je blog lees ik al een tijdje en het lijkt me heel leuk om je "live" te zien! Ik doe graag mee met je actie: Jantine v S uit V

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuk! Ik doe graag mee met deze win-actie
    Paula K. uit S.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Dat lijkt ons een leuk daagje uit in de vakantie. Jeanette v D uit R

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuke winactie! ik doe graag mee
    Anja Ruitenberg uit Zalk

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik doe graag mee, Nanja K uit E

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe graag mee! Margreet D. uit A.

    BeantwoordenVerwijderen