Pagina's

woensdag 31 juli 2019

OPROEP: Nog 1 winnaar...

UPDATE - gevonden :)!! Dank allemaal voor het meedenken, de mailtjes en berichtjes, het taggen op Facebook... Het is gelukt, ook de laatste winnaar is op de hoogte van het gewonnen toegangskaartje ;)...

Helaas heb ik van 1 winnaar van de toegangskaart nog niets vernomen. XX ik doe het maar even zo - neem even contact met me op voor je toegangskaart zodat je nog naar de fair kunt :)...


En heb jij een vermoeden dat je deze winnares kent? Stuur haar dan even door naar mij. Mailen kan naar aad.actief@gmail.com.

***

Vandaag even de laatste voorbereidingen treffen voor de fair. De dozen met boeken staan al klaar :)... 

Wie weet ontmoet ik je morgen of vrijdag? Of kom je zaterdag je bestelde boek ophalen? Leuk, welkom op de Zomerfair!

4 opmerkingen:

  1. Klein vraagje...bij mij doet de link naar Bol.com het niet.
    Hebben meer mensen dit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je de link rechts in beeld? Hmm, die zou het gewoon moeten doen. Ik heb net even geprobeerd, bij mij doet'ie het wel. Het is een https-link, heb ik ook voor zekerheid nog even gecontroleerd...

      Verwijderen
    2. Bij mij doet de link het wel...

      Verwijderen
  2. Inmiddels bij mij ook.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen