Pagina's

donderdag 9 mei 2019

Uitslag WINACTIE - zoogcompressen

Leuk dat er weer zoveel reacties kwamen op de wasbare zoogcompressen! Ik zal van de week of volgende week even verslag doen van Christilènes feest. Het was een vol programma (en de aanloop ernaartoe), maar we kijken er fijn op terug.

De winnaar van de zoogcompressen is:
Leny W. uit U.

Van harte gefeliciteerd!!

Lyan Verburg; Ook jij mag me een mailtje sturen, dan stuur ik je kosteloos een setje toe voor je mooie doel!

Niet gewonnen? Niet getreurd :)... Je kunt ze zelf maken door de tutorial hier te volgen. En als je daar geen tijd voor hebt of geen zin in hebt, kun je ze bestellen via mijn Marktplaats-advertentie.

En houd mijn blog in de gaten, ik heb het boek bijna uit en mag dan een exemplaar verloten. Ik ben gek op lezen en het is een superboek (waarover later meer). De tijd ontbreekt me echter om het even lekker uit te lezen... Wie weet komende week :)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten