Pagina's

zaterdag 18 mei 2019

Recyclen door lezers

Ook de oproep voor recyclen leverde weer leuke inspirerende projecten op... Dank weer voor alle inzendingen!

Zoals K. die hele gave lampen maakt:



M. Buiten oude grenen tafel in stijl:


Van mijn 'oude' meubels maakte ik nieuwe:


A. Van een oude fotokader en een restje van een zelfgemaakte hor, heeft mijn vriend dit handig opbergsysteem gemaakt voor mijn oorbellen. 

 D. Helemaal gemaakt van afvalhout van de straat en ook het glas en verf. Alleen ophangsysteem van de deurtjes gekocht.

Van oude spijkerbroeken:

Halsband van zo'n band die aan een sporttas zit en het ijzerwerk ervoor verzamel ik ook van tassen etc.

I. Ik maakte van een djembeedraagtas een hooimadam. Gewoon door er een stuk ongebruikt dekbed in te stoppen.  (Zelf maakte ik ook een pannentent, lees gerust nog eens terug, AH)

R. Mijn man heeft van onze computerkast een hondenverblijf gemaakt:

M. Kussen van oud overhemd gemaakt. De voorkant wordt achterkant. Oude spijkerbroeken gebruikt om te versieren.

I. Mijn man maakte van een heel oude looplamp deze lamp:

Andere blogs teruglezen?

Het thema voor volgende week is 'traktaties' door lezers. Met dank aan een inzending van 1 van mijn bloglezers. Dus; heb jij zelf weleens iets getrakteerd, trakteerden je (klein)kinderen op iets leuks? Iets gezonds? Of waren er misschien schoolregels waar je je aan moest houden, bijv. afvalvrije traktatie? Ik ben weer heel benieuwd naar de inzendingen! Ik heb nog meer thema's klaarliggen, maar mocht je je eigen thema nog niet voorbij hebben zien komen; mail het idee dan gerust even!
Mailen mag naar aad.actief@gmail.com.

Mocht je nog mooie herenkleding maat L/XL zoeken; kijk even op mijn Marktplaatsprofiel, ik heb de laatste dingen gestreken en gefotografeerd. Gekregen om te verkopen voor de spaarpotten van de kids, echt mooie merkkleding die goed is voor een 2e ronde!

1 opmerking:

  1. Het zijn hele leuke blogs geworden met de diverse metamorfoses
    Het vloerkleed vind ik heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen