Pagina's

dinsdag 14 november 2017

Geef een cadeau - ontvang een cadeau

Door Sjoukje wordt een leuke actie georganiseerd. Steeds wil ik erover schrijven, maar het kwam er niet van...

Morgen is de laatste dag om je in te schrijven dus alsnog nog even een kort bericht :)...

Als je - om welke reden dan ook - zelden of nooit een cadeautje krijgt, kun je je nu opgeven om een cadeautje te krijgen. Voor jezelf, je partner, je kind(eren), enz. En het mooie: Het is kosteloos :).

Maar als je liever iets wilt geven, kun je ook bij de actie terecht. Je mag een cadeautje zelf maken, zelf kopen met een waarde van zo'n 10 euro. Je wordt gekoppeld door Sjoukje, zij regelt dat je adresgegevens ontvangt en vertelt je voor welke leeftijd je een cadeau mag samen stellen :). Dit kan een boodschappenbon zijn (scheelt verzendkosten), maar mag ook een heel pakket zijn.

Wanneer je én geen cadeau kunt kopen én geen cadeau kunt maken én ook geen cadeau hoeft te ontvangen, kun je alsnog deelnemen aan de actie. Namelijk door geld te storten :)! Van dat geld worden dan weer cadeaus gekocht voor anderen.

Kijk eens op Sjoukjes website voor alle informatie!

Zelf doe ik ook mee met de actie door een cadeau te geven. Christilène en Jochanan komen niks tekort en afgelopen jaar heb ik een keer voor mezelf een cadeautje gekocht van een boekenbon, nl. het boek van Gera: Op Orde. Oja en ik heb nog 2 boeken gekregen voor m'n verjaardag, nl. Brood uit eigen oven en Meer brood uit eigen oven. We vieren zelf geen Sinterklaas en Kerstfeest met cadeautjes. Van de kerk en school krijgt Christilène wel een boekje, dus we gaan in de kerstvakantie heerlijk genieten. Weet je hoe dat er hier uit ziet? Samen op de bank, onder een plaid, lekker voorlezen. En als Jochanan in de box zit een kaarsje aan op tafel. Vooral dat laatste is he-le-maal geweldig natuurlijk...

Doe jij ook mee :)?

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ga zeker even op de site kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja een kaarsje op tafel vinden ze bij ons ook reuze spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik heb mij nog opgegeven. Gezellig, met een kaarsje op de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi initiatief, ik heb me ook opgegeven om een cadeautje te geven.

    BeantwoordenVerwijderen